Mycket nöjd!

 

 

Min fina hatt från Gant! =)

 

Nu är det bara att börja fundera ut vart nästa resa går så jag får använding för den! Dock blir det inte förrän jag fått mitt diplom i maj!

Eller förresten jag älskar den så jag kommer nog att börja använda den så fort snön börjar smälta!

 

 

Nya cheap monday jeans!

Tight så tighta att jag fick ligga ner på golvet i butiken men det är så man får de bästa jeansen med tanke på att de går ut sig en halv storlek så kommer jag snart att kunna stå upp och ta på mig dem =)

 

 

Shimmer! I finaste flaskan! Kan sprayas lite här och där!

 


Kommentarer
Postat av: Elle

En riktig Nikki Beach hatt! ;)

2010-12-11 @ 14:14:59
URL: http://ellesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0