Ett sista försök!


Jag är desperat för jag har verkligen provat allt! Ändå vägrar mitt hår bli längre? Varför? Jo för alla kan tydligen inte få långt hår! Men jag begär inte hår ner till rumpan utan iallafall ner till tuttarna! Och eftersom mitt hår är extremt själv lockigt så kan jag inte ha hårförlängningar!

Jag har provat nästan alla produker och äter kosttillskott samt dricker omega 3... Så säger inte Anna den 19:e att mitt hår har växt då klipper jag en kortare frisyr för då ger jag upp! 


En tröst är väl att mitt hår har blivit mkt mjukare, silkeslent! tack vare detta värme skydd! Otippat för det är den billigaste produkten i mitt badrums skåp=) 





Ett tips till er som anväder Clean parfymen warm cotton.. använd den i body lotion isället! Super mjuk och jag luktar rent ändå tills dagen därpå! Tack bästa Emma för den! =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

tresemmes schampo och balsam är åxå oväntat bra!! o billigt! =)

2010-02-02 @ 17:52:21
Postat av: Agge

Det kan jag absolut tänka mig! =) Blir till att prova det också! =)

2010-02-02 @ 18:58:58
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: emma

jag har samma problem med mitt hår, det blev en snygg page sist hos frissan!

2010-02-02 @ 19:51:11
Postat av: Elin

Ge fan i att klippa dig så ofta! Och använd massor med balsam och gör inpackningar ofta, så ska du se att det växer som ogräs!

2010-02-02 @ 20:11:33
Postat av: Cicci

Tack för tipset om värmeskyddet! det var suuuuper! :)

2010-02-05 @ 19:28:56
URL: http://c1cc1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0