Alltid e det nåt!

Uptäckte att Mini lill hjärtat mitt hade fått en tova på ryggen igår, så jag tog fram saxen och klippte samtidigt som jag uptäckte en till på bakbenet!

Inte helt ok så jag stoppade in henne i duschen för schamponering och efter det blev det borstning och föning.. Sedan tog jag plats framför Paradis finalen och i pausen när jag skulle titta till lillan känner jag att hela pälsen är en enda stor tova! Satt och kammade henne till tolv inatt men nu på morgonen ser det lika illa ut!

Så imorgon lastar jag in Mini i bilen och åker till djurkliniken kl 10.20 där de ska söva henne för att kunna trimma henne till ett litet lejon! Mitt krav är att de sparar en boll på svansen och fötterna =) Lill stackarn!

och 13.30 idag ska jag till tandläkaren! Alltid e det något måste som måste göras!


Mitt nyslipade smile från sidan! Nästintill perfekt.. ska boka tid för en tandblekning när jag är hos Håkan idag! =)




Kommentarer
Postat av: Elle

wow vilket smile ;)

2010-02-03 @ 20:54:51
URL: http://ellesworld.blogg.se/
Postat av: Agge

Amen eller hur? =) =) =)

2010-02-04 @ 11:12:30
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0