Vilken mardröm..


Det nya året kunde inte starta mkt sämre än så här!

Idag har jag lyckats med nåt som inte ens de korkade i american funniest home videos skulle klara av! Trodde jag drömde eller höll på att bli knäpp men det var ingen mardröm utan verklighet! Folk fäller några tårar när deras mobiler blir stulna, idag har jag gråtit ett helt hav!

Nu ber jag till gud och hoppas på att poliserna hittar bilen! Och det är inte min "billiga" bil de ska hitta utan den nya dyra bilen jag hade lånat!


Kan tiden inte vridas tillbaka till nyårsafton?



Kommentarer
Postat av: C



Mobilen eller bilen?

2010-01-04 @ 14:34:27
Postat av: Agge

Önskade att det var mobilen men det var bilen som blev stulen utanför fönstret mitt framför mina ögon! Måste ha tappat nyckeln efter jag parkerat och gått in för nyckel + bil är borta =(

2010-01-04 @ 18:12:28
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Cicci

Stackare!!!!! fan va tråkigt! hoppas det ordnar sig! om det är till nån tröst så va det nån idiot som backade in i min bil och gjorde ett stort hål i birsta, så när jag kom ut för att åka hem så såg jag det.. jävla idioter som inte ens kan lämna ett lapp utan bara åker!! fyfan!! jag lider med dej!!!

2010-01-04 @ 20:16:03
URL: http://c1cc1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0