Just nu!

Polisen i Kramfors fick ett alarm från en Ica butik om en strulig alkis! Vid kroppsvisiteringen hittade de en bilnyckel!

Yes det var bilnyckeln jag tappade i söndags =) Dock har bilen gått genom en nybyggd rondell och mejat ner två lykt stolpar men sommardäcken låg kvar i bagaget! Så nu är är D på väg uppöver för att hämta hem den medans jag sitter och myser i soffan till Lets Dance! Drack en öl när jag lagade kvälls middan såå tyvärr kunde jag inte köra hem den! =)   

Köpte en ny skinnjacka idag och beställde födelsedags klänningen! I år vill jag inte vara prinsessa utan en läcker bakelse =)









Kommentarer
Postat av: ems

SICKEN TUR!!! =)

2010-01-08 @ 21:40:30
URL: http://weloveems.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg jacka, varifrån??

2010-01-09 @ 11:36:00
Postat av: Elle

Åh vad skönt att den är återfunnen! =)

2010-01-09 @ 15:29:17
URL: http://ellesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0