Trevlig vecka!

So far so good!

Veckan har varit toppen! I Tisdags fyllde tvillingarna år och det firades med pompa och ståt hemma hos mamma och pappa. Fick riktigt bra presenter, sånt som jag verkligen behövde och ville ha =)

Så denna trevliga vecka kommer att avslutas i Sthlm. Det enda oros momentet är att jag ska köra ner en rav 4 helt själv, har aldrig kört så långt själv! Jag får starta i tid så jag inte känner nån stress och så att fart begränsningen hålls!

Nu ska jag tvätta, städa och köpa nya tulpaner! Hemmet måste se OK ut för nån utvald som ännu inte vet om det ska vara barnvakt till Mini!


Nya stolar och en village stege att hänga Elle tidningar på =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0