Vad händer?

Det hänger ett tungt oturs moln över mig just nu!

I söndags "gav" jag bort en ny bil som ännu inte är återfunnen, och idag var oturen framme igen!

Hämtade upp brorsan för att åka på second hand, efter ett tag började det ryka inne i bilen, när vi kom fram till målet upptäcker jag att hela huven är full av grön slime och jag står mitt i ett rökmoln! Jaa bilen hade kokat så det var bara att ringa världens bästa D! Så nu står pärlan på verkstan =( Snart vågar D inte svara när jag ringer för han vet att det innebär problem!

Imorgon ska jag iallafall få slappna av.. ska till frisören och få en uppfrächning! =)






Kommentarer
Postat av: Maja

Men vännen! Jag tror all din otur betyder att du har en grymt härlig tid framför dig snart, gudarna måste ju ta lite för att kunna ge ;) Hoppas du har haft en fin jul!! God fortsattning!!!

2010-01-07 @ 22:37:05
URL: http://majaahlund.blogg.se/
Postat av: Julio

Haha jasså det borde du? Varför det? :) Hur hittade du till den förrresten?

2010-01-08 @ 14:23:52
URL: http://julioss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0