Vinden har vänt!

Vinden har vänt och oturs molnet som har hängt tungt över mig har förflyttat sig!

Har haft en riktigt bra vecka! Överlevde tandis, trots att Håkan sa: Grattis det är årets största hål, eller förresten fjolårets också! Men det borde han ha förstått för när jag ringde och bokade tiden sa jag att det inte kändes som ett hål utan en krater!

Så medans jag väntade på att bedövningen skulle verka slipade han ner mina framtänder så nu har jag en perfekt jämn rad av tänder! Och jag ler för jag är sjukt nöjd! =)

Igår fick jag en tidig födelsedagspresent! Perfekta matta shopping boots från scorett=) 





Kommentarer
Postat av: Ems

Grattis agge!! Hurrahurra ;)

2010-01-26 @ 11:46:58
URL: http://weloveems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0