=(

 

 

Buhu.. det är synd om mig! Såå såå synd om mig!

 

Jag vill dricka vin, springa på stan, visa upp mina nya inköp, kolla över kalendern vilken dag jag har tid för laserbehandling och frissan! Vet att det är nästa vecka och då ska jag om jag är frisk och ännu inte köpt hus åka söderöver! Fan det är mycket nu, och framför allt vill jag må bra och orka ta mig upp ur sängen! Men icke! Det är ju typiskt mitt i semestern att jag ska drabbas av världens infektion i tandköttet  =( Idag har jag grinat av smärta så imorgon måste jag verkligen ringa Håkan! Buhu då blir det yttligare en dag av smärta!


D tycker att jag ser fake ut på den här bilden! Men snälla försök se normal ut när du inte ens kan läsa texten på tvn pga smärta!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan, tandvärk är nog det värsta man kan ha!

Va e de för hus du ska köpa??

2010-07-29 @ 21:53:32
Postat av: Agge

Jaa detta är vidrigt! Usch! =( Vill inte prata så mkt om huset ännu ifalll att det inte blir av! Har iallafall lagt ett bud på det =)

2010-07-29 @ 22:42:42
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ok, hoppas ni får det då iaf!

O lycka till med tanden =)

2010-07-31 @ 14:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0