Fredag!

 

Vilken lång dag och än är den inte slut! =)

 

Började morgonen med att hämta upp Madicken! Hon ska resa bort i 18 dagar så därför blev hon tvungen att lämna sin bäbis på katt pensionat under semestern! Men det var toppen fiint där! Alla missar har eget rum med galler väggar så de kan sitta och prata med varann! Detta måste vara populärare än vad jag trodde för det var 28 missar som var incheckade och ännu fler skulle anlända idag!

Efter det for vi hem till mig och traskade ner och åt lunch med Elle nere på stan! Tog oss en tur i gallerian och jag kom hem tomhänt! För första gången i mitt liv kom jag hem utan en kasse! Jag är såå nöjd över min prestation! =) Detta kan ju ha en rimlig orsak.. Jag vill beställa en jacka som jag inte kan få ur min lilla skalle! =)

 

 

Min nya kjol var för stor för min midja men som topp sitter den som ett smäck! =)

 

 

Suraste missen i stan! Hon blir vrång när hon inte får suga på mina öron!


 


Kommentarer
Postat av: ems

haha! kissemisse ser ut som en päls på näst sista bilden ;)

2010-07-23 @ 21:10:46
URL: http://weloveems.blogg.se/
Postat av: ems

och kjolen blev nästan snyggare som top!!!

2010-07-23 @ 21:11:28
URL: http://weloveems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0