Happy girl! =)

 

Trots att jag är inne i ett trött koma som jag aldrig riktigt verkar vakna upp ur är jag såå glad och känner mig så lycklig på nåt konstigt sätt! Det mesta är toppen =)

Har ägnat kvällen åt google och blir det som jag vill bokar vi en resa innan veckans slut! Toppen då har jag ännu mera att se fram emot =)

 

Nu blir det natti natti! Imorgon ska jag träffa Elle över en fika och vi ska prova en klänning, sen måste jag nog göra ett besök på självaste Ikea för jag behöver nya sängkläder och jag har sett ett par vita me fin spets kant där för 100 år sen hoppas de finns kvar nu när jag ska göra mig ett long time no see besök! Ikea för mig är likamed psyk bryt! Jävla skit att man måste pussla ihop minsta lilla grej själv!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0