Hola!

 


Hemma igen efter en toppen semester! =)


Allt har varit toppen förutom vädret! Väldigt molniga dagar men det har inte gjort mig nånting! Tycker att det är jobbigt att ligga och pressa rakt upp och ner för att solen skiner! Så det var perfekt väder för shopping i Palma och hyra cab och köra genom bergskedjan! =) Har typ 350 bilder så jag får se om jag slänger upp några! Är inne på min 27 vakna timme just nu så nu måste jag somna någon gång om jag överhuvudtaget ska ta mig ut ikväll =)

 

Lite av det nya som jag ska försöka få in i nån vrå nånstans!

 

Nya byxor med fickor på sidorna! Köpte militär gröna till Madicken!


Vackraste toppen till ett par slitna jeans med låg midja =)

 

Kofta från Sfera!


Fick en fin klocka av älskling =)


Aprikos lång klänning!


Vackraste lång klänningen =)


Svart virkad bikini =)


Tunika full me paljetter runt halsen =)


För små men väldigt fina ändå =)


Espisar =)



Kommentarer
Postat av: Issa M

Assnygga kläder och bilder Agge!! Kul att se!

2010-06-30 @ 18:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0