Enjoy!

Jag tackar gud för min familj och dess tillbehör! Min pojkvän och fina Emma! =)



Och vill ni veta en sak mina blogg läsare!

Jag har en stalker som verkar helt galen och har döpt sig till det fin fina namnet Angelica och kan inte sluta kommentera!
Idag var jag tjock och ful! Så väger man 56 kg och är 169 lång då är man tjock! Och inlägget om alla mina nya saker var tydligen bara från HM enligt henne! Leopard sandalerna och den aprikosa långklänningen var därifrån så hon hade två rätt av 15 möjliga! Vidare smart e hon då inte!
Sen så stod det så fiint att allt jag hade köpt var hor kläder???
Sen när är lång klänningar och lång byxor och stickad kofta horkläder? Så det ska bli jätte spännande att få veta vem det är för personen bor i Sundsvall och imorgon kl två ska jag in till polisen och göra en anmälan för jag blir skrämd eftersom jag så många gånger skrivit ut vart jag bor, dumt av mig! Hon står väl här utanför nån kväll när jag ska hem! Usch vad otäckt hemska tanke! Avundsjuka verkar vara en sinnes farlig sjukdom!












 



 






















Kommentarer
Postat av: Anonym

Finfina inköp och lika så semestern utifrån dessa bilder!!

2010-06-14 @ 15:52:01
Postat av: Cicci

Bra Agge! Gör en polisanmälan, sånna där idioter ska fan inte komma undan! Fan va arg jag blir när jag hör sånt där!



Fina bilder, ni ser ut att ha haft det supertrevligt! :) Hade fint tjejen :)

2010-06-14 @ 16:42:19
URL: http://c1cc1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förmodligen nån avundsjuk tjockis eftersom hon måste hacka på andra.. Keep it up!

2010-06-15 @ 00:22:42
Postat av: pinglan

Å jag blir så himla less på folk som inte har nåt annat för sig än att hacka på andra människor!!! Jag hoppas att du gör en anmälan, så kanske man kan få stopp på i alla fall en idiot!



Jättefina bilder fö! :)

2010-06-16 @ 12:12:50
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0