Borta bra hemma bäst!

Äntligen ligger jag hemma i soffan igen!

Har haft en super helg som mest har inneburit en överdos av friskluft!

Det som är så skönt med att vara borta är att man hela tiden är lite salongsberusad. Men mest nöjd med denna resa är jag över mina slalom skills! Jag har inte stått på skidor på 15 år eftersom jag har vigt mitt liv till snowboard.. men jag har totalt tappat intresset så ihelgen tyckte jag att det var dags!

Jag hade fått för mig att jag skulle vara Stig Helmer men alla berömde mig och har kallat mig för Anja hela helgen =) En vurp blev det! Efter att ha druckit några öl i solen var kroppen lite mer avslappnad! Föll som en fura i liftkön och tog mig inte upp utan hjälp! Efter det råkade D  skicka liften i skallen på mig så efter en lättare hjärnskakning var jag ännu grymmare =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0