Torsdag!

Klockan är två och jag är i princip nyvaken! Eller jag sov inte till två utan till nio när älskling väckte mig men sen låg jag kvar i sängen till två! Livsfarligt med nybäddat.. kanterna blir så härligt hårda att jag inte kan sluta gnussa tårna!

Men nu är jag iallfall uppe och ska snart gå ner på Charm och köpa med mig fika bröd till älskling och hans medarbetare! Det är väl trevligt av mig? Det första han kommer att kläcka ur sig är: Vad vill du ha nu? Att jag smörar och har en baktanke vilket jag tydligen alltid har! Men tänk för det har jag inte.. inte idag iallfall! Har allt jag önskar mig för stunden!


Imorgon ska jag till Anna.. prick fyra veckor har gått sen förra besöket och jag har en monster utväxt! Lycklig =) Kan inte betyda annat än att det äntligen har börjat gro =)
 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Agge ditt hår är längre!

2010-03-25 @ 14:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0