Lycka =)

 

För en tid sedan.. eller ett jäkla bra tag sen (typ en månad) såg jag en mjukis kavaj jag tyckte var såå fiin!

Men jag blev snål och klagade på att man inte kunde stänga den! På måndagen efter såg jag att Farhman hade den på omslaget på Sofis Mode.. och då suckade jag varför jag inte köpte den? Men korkad som jag var for jag inte ut till Birsta och köpte den!

 

Så hela den här veckan har jag tänkt på just denna kavaj att den skulle vara toppen till en utav mina nya klänningar så idag när jag om mamma var ute på Birsta City hittade mamma den hängandes där =) =) =)

Sen att jag köpte världens finaste strand tunika var bara ett stort plus! Den får ni se imorgon det är alldeles för mörkt inne nu! Plus att det är dags att krypa ner i soffan =)

 

 

 

Nya Solisar =)


 


Kommentarer
Postat av: Maja

Ooo vad FIN Agge, vill ocksa ha!! :)

2010-05-15 @ 04:56:50
URL: http://majaahlund.blogg.se/
Postat av: emma

Vart har du köpt den?

2010-05-16 @ 10:15:09
Postat av: sofie

Superfin!! Vart är den ifrån?

2010-05-16 @ 13:12:53
Postat av: Agge

Den är från HM =)

2010-05-16 @ 15:11:37
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0