Sad =(

Idag suger allt!
Min utväxt är galen.. har inte varit hos Anna på 6 veckor och det är 17 dagar kvar tills jag ska dit! Ville inte göra två besök den här månaden så jag har snålat in för att kunna vara fin till festen.. just nu känns det bara grått och trist!
Sen är min bil inte klar ännu =( Hade hoppats att få sätta tillbaka nyckeln på nyckel knippan igår men det var så mkt som inte ville så de hann inte klart... så jag får snällt vänta några dagar till!
Sen slog det mig idag att jag kommer inte att semestra med bästa Elle och Madicken i år! Känns sorgligt det har ju blivit av en tradition! Men jag hoppas att vi kan göra en Åre trip till vintern! Det är nästan snäppet mer crazy! =)
Tur att man har minnen de lever man länge på =)




´-









Kommentarer
Postat av: Elle

Jag tycker också att det känns sorgligt!! Men vi har ju gjort de mest galna saker på dessa resor som man kan tänka på när man har tråkigt, tex bo på en yacht, vara med på champagne rekord och alla andra galna fester där!! Det blir säker fler gånger, man kan ju se det som en liten paus för att smälta allt ;)

2010-05-10 @ 20:49:48
URL: http://ellesworld.blogg.se/
Postat av: Madicken in the house

Men barbie !!! klart vi tar Åre till vintern.. Sen kommer det fler tillfällen att göra resor.sen spelar det ingen roll om du har utväxt! DU ÄR VÄRLDENS VACKRASTE BARBIE ÄNDÅ Å JAG ÄLSKAR DEJ MEST AV ALLT I LIVET!!! Puss och kram

2010-05-10 @ 21:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0