Second!

Jag har fullt fullt fullt med saker överallt! Precis överallt!
Så synen av mina propp fulla garderober och skåp får mig att inse att jag inte borde åka på nå mer second hand tills jag flyttar till större men när det nästan är gratis så finns det alltid nån liten låda att klämma ner det i =)


Två av veckans nya second hand fynd! =)


Ett marin blått skärp med en guldkedja!

En fin liten clutch i filt tyg! =)

Jag har alltid en Lv pochette eller en vintage Dior när jag går ut, är less på det nu! Så nu åker de upp på hyllan och den här tar plats längst fram i ledet!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka loppisa åker du på?? Hittar aldrig såna fynd.

2010-05-22 @ 23:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0