Lägesrapport!

 

Nästa nyss hem kommen! Har varit upp på verkstan och fått en läges rapport om vad som är kvar att göra med min bil! Jag står där och gnäller om att jag vill ha den nu.. och stackarn som har lagt ner galet många timmar på den skakade på huvudet och sa.. Angelica ska du köra den här till vardags? Nää Herregud du kommer inte upp i den!

 

D har kollat på några vardags bilar till mig men jag vill ha min lilla älskling dygnet runt! Jag saknar den så mycket! inte är det nån som lägger märke till mig när jag kör runt i en saab 9-5 som jag surt gör nu! Men om det sista går som det ska får jag den på söndag men jag vill ha den på lördag! Thats it!


Har du inte köpt några ballerinas ännu så köp dessa från Gant! De är verkligen finast! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0