Fynd!

 

Förra veckan fyndade jag den ena på röda korset för 50 kr och den här veckan fyndade jag den andra för 10 kr på prio 1! Det lönar sig att åka second hand ibland!

 

Hade den till vänster igår när jag var ute med Emma på Jops! OCh den högra hade jag när jag shoppade på Ikea i fredags!

 

Man blir ju inte yngre så om några år antar jag att jag låst in mina logo väskor i garderoben och använder dessa flitigt!!! Trots att vissa snälla säger att jag ser inte ut att vara en dag över 20 =)

 

 

 

(Svårt med blixten med båda två är lika svarta!!! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ligger prio 1 som du skriver om?

2010-10-10 @ 21:22:18
Postat av: Agge

Vid Max och shell i stan! Mycket skit men ibland kan man fynda nåt!

2010-10-11 @ 09:51:24
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0