Tight!

 

I Onsdags hittade jag ett par Agge jeans!

 

Jävligt låg midja, tight över låren och bootcut! Enda problemet var att jag fan inte fick igen dem! I och med att de slutar på höft kulorna är det svårt att dra in magen!

 

Provade allt!!! Hoppade som en galning utanför provhytten la mig till och med ner på rygg i omklädningsrummet och försökte men det gick ändå inte!!! Skit samma tänkte jag och gick till kassan.. I framtiden kanske!!! Men så igår när jag gjorde ett försök fick jag på mig dem =) Total lycka! Vet att det inte är bra att ha för tighta byxor men ibland måste man!!!

Så igår satt jag på min Wrangler rumpa i min Wrangler bil =)

 


Kommentarer
Postat av: ems

haha agge, dom där jeansen kan fan vara värd att krossa höftkulorna för ;)

2010-10-18 @ 20:57:30
URL: http://emsolsson.blogg.se/
Postat av: Agge

Jaa verkligen =) Hoppas de sitter bättre om några månader =)

2010-10-18 @ 22:22:06
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0