Mycket nu!

Nu är det mkt i min lilla skalle!!! Jag är galet lycklig samtidigt som jag är livrädd för att gå vidare!

Får ta en dag i taget! Så här ser väl de närmaste dagarna ut!


Imorgon kommer pälsen som jag ska hämta ut på posten!


I veckan ska vi besiktiga huset! I och med att vi "vann" budgivningen är vi ett steg närmare men än är det inte klart! Måste ju besiktigas rätt och riktigt huset är ju över hundra år gammalt! Så än är det inte klart! Sen beror det på hur fort vi kan flytta in. osv osv osv...



Om tio dagar åker jag iallafall till Paris! Äntligen!!! I need a new bag =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte mäklaren åka på rejäla böter om dom stänger ner budgivningen innan alla har fått chansen? Och säljaren lär ju inte vara så glad om dom kunnar få mer.. fint hus iaf!

2010-09-13 @ 00:36:30
Postat av: agge

konstig kommentar? Om huset har legat ute i över 90 dagar har väl alla som vill kunna ta chansen!? Och vem har sagt att budgivningen e stängd? Ingen utav de andra budgivarna ville lägga över vårt bud så det e vårat bud som gäller trots att budgivningen ligger uppe tills man skriver papper! Och innan det ska huset givetvis besiktas! Är alla med på noterna???

2010-09-13 @ 12:00:28
Postat av: Emma

Ja man kan ju inte ha en budgivning uppe hur länge som helst heller. Vill ingen lägga över ens egna bud är det väl självklart att man "vinner budet"... Folk alltså... :P

2010-09-13 @ 17:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0