Paris!

 

Im in love with Paris =)

 

 

 

Mitt väsk köp tog över en timme! Och då visste jag redan vilken jag skulle ha! Fick till och med byta affär till en längre ner i kvarteret! Det stod minst 150 japaner i kö för att komma in! Crazy! Men väl framme bjöds det på champagne efter inköpet =)

 

Lafayette!

 

Visste att tornet var stort men inte trodde jag att det var såå stort! Drabbade av nån knäpp höjd rädsla och kunde inte sluta skaka och då har jag hoppat bungy jump!

 

<3

 

Jag ville såå såå gärna åker ner i pyramiden! Men kön var galen!

 

Notre Dame!

 

Bodde i ett galet fint hotellrum nära Operan! Här står jag ute på våran balkong!


Godaste drinken ever =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0