Fun night =)


Hihi vad kul jag hade igår! =)


God mat, trevligt sällskap och som värd för 22 pers fick vi en rosa tulpan bukett och 3 strutar med Åre choklad som jag älskar!!!!


Jag och Dennis blev nekade i dörren till brandstationen för det var 45 plus men vi smet in och hade super trevligt! Vi har alltid så kul ihop vad vi än gör men tyvärr blev det tidig hemgång för mig för jag skulle upp med tuppen imorse!



Trist för jag hade velat fira med Madicken som fick dela vinsten med sin sambo som hade 7 rätt på travet! GRATTIS!!!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Du hade tur som inte blev gripen av stilpolisen.

2011-04-04 @ 18:33:01
Postat av: Anonym

Tycker att du såg ut som palermo i lördags! Jätte fin,,,

2011-04-04 @ 19:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0