Måndag

 

Usch och fy!

Igår och idag har varit några av de sämre dagarna på väldigt många år! Jag har fått nån typ av infektion i tandköttet. Vilken smärta jag hade igår! Jag trodde jag skulle svimma, tre gånger var jag på väg till akuten men varje gång avtog det för stunden och sen började det om igen =(

 

Så dagar som dessa gillar jag tradera =)

Som att second hand shoppa från sängen!!! Helt galet vad mycket fint man kan fynda och många grejer har lappen kvar och är oanvänd!

 

Dessa shorts budade jag hem samt en jacka från Filippa K!

Nu hoppas jag bara att det ska passa också! Men jackan är i XS så den borde bli bra och shortsen är i storlek 36 vilket säkert blir toppen för jag gillar inte för tajta och höga i midjan shorts!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0