Kul helg!

 

I fredags bjöd Elle in oss till deras galet snygga lägenhet!

 

Hon bjöd även på den godaste spriten jag någonsin har druckit! For girls only! VI avslutade på Invito med daiquiri!

 

 

 

Igår var vi på Pias sjukt roliga 50 års fest!

Alla som känner mig vet att jag aldrig dansar men igår dansade jag nog till varannan låt! =)  Det måste betyda att det var en grym fest! =)



Gårdagens!

 


Jag blev dö förtjust i servett vikningen!



I helgen har jag fått låna hem en alldeles alldeles underbar clutch! =) Inte helt otippat att det är Madicken som äger den!

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vart kan man köpa Girl - for girls only? Finns den på systemet?:)

2011-08-16 @ 17:49:47
Postat av: Agge

Hanna hade inte sett din kommentar! Verkar svårt att få tag i den! Vissa taxfree när du åker utomlands till sverige har den!

2011-09-04 @ 17:51:42
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0