Hemma!

 

Nu ligger jag hemma i soffan igen efter en sjukt skön helg i sthlm!

 

Helgen har bjudet på härlig värme, vila på mitt absoluta favorit hotell på birger jarlsgatan, inspiration, god mat, massor av vin, en ny riktigt fin Agge kjol och en rolig utgång i fredags med min kärlek! =)

 

 

 

När vi var i tyskland köpte vi hem 23 flaskor vin så jag tänkte att jag tar självklart med två flaskor till hotellet! Självklart tog jag inte några med skruvkork! Vågar jag säga att D hade en vit piké och jag en vit lång ärmad!

Det var rödvin överallt!

 

Min lilla svarta från Acne är med vart jag än reser! Hittar man inget annat att ta på sig så passar den alltid! =)

 

Min nya kjol! Passar lika bra till Barbour jackan eller Busnel kavajen eller bara med en vanlig tröja innanför eller hängandes över! =)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0