Soooon!

 

 

Kan inte riktigt tro att det är sant men snart är min tatuering på armen veck!!!

 

Till sommarens första dopp ska den vara helt borta!

 

Nu är den så pass blek att jag kan sminka över den med foundation =)

 

Dock är armen jätte vit eftersom den inte sett solstrålar eller solarium strålarna sen innan sommaren 2010! Men det är det helt klart värt! Sen gör blixten lite också. Men 99.9 % av tiden har jag plagg som täcker armen så ni behöver inte oroa er över att bli bländade =)

 

 


Kommentarer
Postat av: sara

Hej :)



Undrar om du är intresserad att sälja din vita fluffiga pälsväst?

2011-02-23 @ 17:13:43
Postat av: Agge

Det tar jag som en kompimang.. men neej jag älskar den så jag kommer att ha den kvar ett tag till.. men man ska inte säga aldrig ibland får jag nån impuls och lägger ut saker på tradera =)

2011-02-23 @ 22:05:55
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0