Igår

 

 

 

När jag hämtade upp mormor!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så brun , använder du några produkter eller är du bara ute mycket? :)



superfin outfit, precis som alltid!! men varifrån kommer kavajen, supersnygg!

2011-06-19 @ 23:38:01
Postat av: Agge

Tack snälla rara! Jag har hittat världens bästa bus servetter! Benen smörjde jag in förra lördagen så det sitter super utan att det flagnar på vissa ställen!



Kavajen är från Zara!

2011-06-20 @ 11:50:46
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart hittar man dessa bus servetter? och vad heter dom/ märke?



gillar din stil , kan inte du lägga ut fler outfitbilder? :)

2011-07-09 @ 23:55:38
Postat av: Agge

Tack ska försöka lägga ut fler bilder men jag har sällan nån som vill ta en bild! =( BUS servetterna hittar du på Åhlens! En silvirg förpackning! Kommer inte ihåg märket just nu och jag har slut hemma! Men går inte att missa =)

2011-07-10 @ 03:07:07
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0