Gissa vad!

 

Någon som kan gissa vad jag har köpt till mig själv i avslutnings present??? =)

Förr var jag en person som alltid skulle ha ha och ha.. det var bara så att jag måste ha helt enkelt!

Nu är det annorlunda!

 

Antar att jag har växt upp, men när man har kämpat, skrattat gråtit och skrikit rakt ut för att man inte får tiden att gå ihop, man förstår inte och försöker så gott man kan och känner att man har gjort det man så länge väntat på då tycker jag att man ska köpa det man så länge trånat efter. Jag lever och är uppfostrad med lev idag och gör det du känner för, imorgon kanske inte kommer!

 

Så det var helt enkelt dem faktorerna som fick mig att bestämma mig för att nu var jag värd en =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0