H&M!

 

 

Min nya lilla svarta från H&M! Helt okej för 199!

 

 


Kommentarer
Postat av: Blä

Du som älskar pälsar, ta en titt på detta!

http://features.peta.org/ChineseFurFarms/index.asp

2011-03-15 @ 18:38:42
Postat av: Agge

Alla mina pälsar är second hand köp!

Flera år gamla pälsar...



min vita pälsväst hade legat på vinden sen 1988 när jag köpte den. Med dem anser jag att de redan finns och när de ända ligger där ser jag ingen anledning till att inte använda dem!



Dock kan jag förstå upproret över min mössa från HPI, hade jag vetat det jag vet nu sen all uppståndelse över viktorias mössa hade jag inte köpt den för efter det har jag använt den 1 gång..



men det jag kan känna är att det spelar ingen roll vad jag har på mig vad jag äter så är det grymt på något sätt... alla som sover i duntäcken, alla som äter kött, alla som går runt i canada goose jackor med prärievarg runt kragen???



2011-03-15 @ 20:00:02
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0