Hus jakt!

Spännade!!!

 

ikväll ska jag iväg på en husvisning! Idag är det Dennis alternativ vi ska titta på därför sitter jag just nu och dricker vin! På fredag är det mitt drömhus vi ska titta på!!!

 

Det här börjar lika mer ett krig än en jakt!

 

Vi är totalt oense att jag har hotat med att vi får köpa oss en varsin ettta =) Jag tycker att det är svårt att gå från en K-märkt lägenhet till ett vanligt svensson hus! Jag vill att några av detaljerna i vår lägenhet finns i vårt nya boende!

 

Samt att om jag flyttar från stan vill jag ha en utomhus jaccuzi eller pool och det behöver jag inte om jag får bo i stadsbacken!

 

Jag älskar mitt hem men det är för litet samt att vi behöver garage till våra bilar!

 

Inte lätt det här!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0