Lycklig! =)

 

 

Herregud vilken vecka!!!

 

Den har innehållet både glädje, nervositet, lycka och separtionsångest.

 

Nu är jag iallafall äntligen hemma igen och vilket bemötande jag fick när jag klev av tåget på centralen!!

 

Där mötte D upp mig och när jag kom runt hörnet stod världens bästa mamma och pappa med en bricka med champagne och presenter!!! Haha de är allt bra tokiga =)

 

Hann med lite shopping i allafall!

Jag ska på bröllop i sommar! =)

 

Och då tänkte jag ha en lång chiffong klänning och mina nya sandaler till! =)

 


Kommentarer
Postat av: Elle

Wow vilka snygga!

2011-05-20 @ 20:46:41
URL: http://ellesworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

From where?

2011-05-21 @ 09:39:09
Postat av: Elin

När ska du och D gifta er då? :)

2011-05-21 @ 13:09:53
Postat av: Agge

Köpte dem i Barkaby!

2011-05-21 @ 14:17:35
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0