Guess who???

 

Ikväll var jag hem till nån som äger sundsvalls

största second hand garderob!!!

 

På torsdag är jag bjuden hem till henne för att hjälpa till att rensa!

 

Hon varnade mig med att hon har 5 sopsäckar i källaren och i sovrummet fick jag inte ens gå in i förrän på torsdag!!!

 

Jag vet att där inne hänger en hel samling med klänningar och en fantastisk Busnel kavaj och kappa!

 

Längtar =)

 

 

 

 

Här ska hon hänga alla sina halsband!

 

Den här tweed kavajen fick följa med mig hem! =)

 

Tänk till utsvängda jeans...

 


Kommentarer
Postat av: Åsa

En tjej med grymt bra smak! Din syster så klart?

2011-05-23 @ 23:34:38
Postat av: Agge

Yes of course.....

2011-05-24 @ 07:05:13
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Elle

Vilket coolt horn!! Jag skulle också vilja hälsa på hemma hos Madde någon gång!! :)

2011-05-24 @ 10:17:53
URL: http://ellesworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gillar allt!

2011-05-24 @ 15:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0