En historia..

Om en klänning!

 

Den här klänningen har jag sportat nån gång! Den sista gången jag kommer ihåg var gatufesten 2010! Å fn vad kul jag hade i den =)

 

Sen lånade jag ut den till en vacker brunett och fick tillbaka den i en kasse och sen var den borta!

 

Jag minns att jag hade slängt in kassen i skåpet på jobbet! Skåpet som knappt går att stänga för där hänger 2 jackor, en blazer, en kofta, tre klänningar, en tom skokartong plus mina arbetskläder inslängda över! Jag minns även att jag städade ur skåpen på jobbet för jag hade plötsligt tre skåp jag använda mig av och det var då jag till 110 % trodde att jag hade slängt fel kasse!

 

Jag har tänkt på denna "prickiga" klänning så som jag minns den, att den skulle passa perfekt den dagen då min tatuering är borta. Och tro på FN när jag rensade här hemma i helgen så hittade jag en kasse och däri låg den! Och överlycklig över att "prickarna" jag minns var små stjärnor! Det här var för mig iallafall ett Halleluja =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0