Hemma igen!

 

 

Hihi nu är jag hemma igen!

 

 

Jag har haft super kul med ett gäng sköna brudar nere i Ullared! =)

 

Dock var jag ganska dålig på att fota men här kommer lite av litegrann!

 

 

Hur billigt?

 

Jag sportade varuhuset i mjukisar!

 

Och Sorels på fötterna!

 

En Ica kasse full med förnödenheter! Ett urval! Kul med kastanjevatten! Måste provas!

 

En fin skål!


Finns mängder av goda doftljus och dem här ska tydligen vara minst lika bra som Yankee!

 

Jag kommer att sova under stjärnorna!

 

Bordstabletter i silver! Dem ska jag lägga på till helgen!

 

Grym tshirt med längre arm som täcker min laser behandling! Dock är den ostryken jag packade i allhast! Av den här modellen blev det fyra stycken!

 


Kommentarer
Postat av: madicken

EN RESA JAG ALDRIG KOMMER GLÖMMA <3 <3 <3

2011-11-10 @ 21:36:16
Postat av: Agge

Haha inte jag heller! =)

2011-11-10 @ 22:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0