Mycket nu..

Idag har jag fullt upp!

 

Jag har nyss varit på laserkliniken och behandlat min tatuering som vägrar ge med sig! Nästa stopp blir att hämta upp mormor och följa med henne till homopaten! Ska även be han ta en titt på mitt onda revben. På eftermiddan ska jag hinna med att jobba! Får se hur jag får ihop min dag för jag måste tanka min bil också.. vilket jag hatar!

 

Blev tvungen att fylla på badrumsskåpet med nödvändiga måsten!

 

Favorit pudret Gobi, lösögonfrasarna Miss och så fick jag tips om en hår olja! Lee Stafford Arganoil, väldans prisvärd så jag ger den en chans!

 

 


Kommentarer
Postat av: sanna

Jasså? Ja, de är nog fler än man tror som har problem med det. Men de är värst för mig när ja dricker enbart mjölk som den är. Om ja blandar den i maten är de inte lika farligt! =)

2011-11-02 @ 16:56:27
URL: http://sannabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0