Fixar och donar!

Jag rensar och rensar! Det är en befriande känsla.

 

Dock måste jag invänta bärhjälp då det är saker som ska veck och är väldigt svåra att rubba! Fram till nu har jag rensat tre säckar och fler lär det garanterat bli! Jag började på badrummet och därefter hallen! Så tro mig när jag inte ens har kommit till garderoberna än!

 

Kartell stolen har flyttat ut i hallen.. och ikväll ska skrivbordet bort från väggen och flyttas framför ett fönster!

 

Så därför står den röda fåtöljen mitt ivägen tills vidare! =) Ska även en sväng ut på Ikea! Elin B vet du om Kartell har gjort en tvättkorg? Ska köpa en ny tvättkorg idag och jag vill ha en som är plastig du vet =)

 

Dennis säger alltid när jag håller i kameran att jag inte kan fota! Men sidär har han fel! Kolla bilden på Minis som jag tog med min Iphone nyss! Ser ut som om att hon är på väg att strålas upp i rymden!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Elle

Har inte sett någon från Kartell. Har ju letat efter en tvättkorg väldigt länge men köpte tillslut en på Åhléns. VIPP har snygga men dyra!

2011-10-21 @ 19:22:00
URL: http://ellesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0