Veckans planer!

 

Den här veckan ska jag ägna åt nytta!

 

Vi ska göra om här hemma! Bl a ska soffan i sovrummet ut och mitt älskade skåp som jag köpte för bra precis ett år sedan ska in och ut ska mitt andra älskade skåp!

 

Dennis har ju väckt sitt gamla musik intresse till liv så vi måste göra plats för hans grejer också! Just nu står det tre gitarrer plus förstärkare framför kakelugnen och det var inte riktigt vad jag hade tänkt! Sen ska vårt enorma förråd i källaren rensas för just nu tar jag mig inte ens in där!

 

Och en annan viktigt punkt på veckans schema är att jag ska börja min viktminskning! Jag har lagt på mig sen sem i somras! Nu är det så illa att när jag kom hem i lördags hade jag spräckt mina jeans på två ställen mitt på rumpan!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0