Varför?

 

Varför blir man aldrig nöjd? Man köper det man vill ha ändå vill man ha mer? Man köper tröjan i rosa och veckan efter ångrar man sig att man inte tog den i grönt?

Man har garderober fulla till bristningsgräns men har ändå inget som passar? Man är super nöjd med hårfärgen men ändå vill man ha en annan?

 

Det sist nämna är mitt stora problem sedan igår kväll!

 

Med hjälp fick jag världens jämnaste och bästa slingor på väldigt länge, för hur mkt jag än trivdes i min utväxt så kände jag mig grå! Men trots min nöjdhet blev jag ändå tvungen att lägga i en hårfärg!

Vilket jag bittert ångrade efter ca 7 minuter! Så nu har jag bokat en tid imorgon bitti hos salongen jag alltid annars går till och tänker inte lämna hemmet innan dess, och jag ber till gud att mitt numera gröna hår går att rädda =( SNYFT!

 

 

Vad fan är problemet varför känner mig sig aldrig nöjd till 100%?

 

(Bild tagen i fredags då jag fortfarande såg helt ok ut!)

 


Kommentarer
Postat av: ems

haha naaaw, imorgon kommer det bli fint igen =)

2011-09-27 @ 18:09:15
URL: http://emsolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0