Min dag!

 

Tisdagar är min heliga dag!

 

Jag slutar alltid två så jag skyndar mig hem och öppnar en vinare med skorna på! Sen går jag runt å myser i shorts eller en kjol och när jag har varvat ner hoppar in duschen! Sen lyssnar jag på musik och fönar och fixar håret! När det e klart slappar jag å min lilla bäver tillsammans i soffan tills halv sex då jag förbereder kvällens middag för två! Å på tisdagar är det nästan alltid fisk som serveras! Efter maten ligger jag å tittar på tjejserier tills det är dags för tack och god natt! Jag ääälskar tisdagar!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: johanna

Härligt! vart jobbar du någonstans?

2012-04-19 @ 09:50:18
Postat av: sara

vart är jeanshortsen ifrån?

2012-04-22 @ 21:13:10
Postat av: Anonym

Shortsen kommer från One Teaspoone!

2012-04-22 @ 21:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0