Igår!

Igår var det middag här hemma! Vi åt och drack å sjöng visor!

 

Allt var super trevligt tills en kvart innan vi skulle gå ner på stan! En läcka under diskbänken hade skapat en mindre flod och det fick inte plats en hink under så vi räknade ut att glaset blev fullt på 1.15 h så tur att man har krypavstånd till krogen!

Nu är det iallafall fixat! Tog rörmokaren 5 min!

 

Å jag blev så så så glad över mina gåvor igår! Fick en fotpall =) Gud jag älskar mitt nya husdjur!

Fick 2 par örhängen å en massa annat smått å gott!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken jävulskt snygg pal, var kommer den ifrån?? :)

2012-04-24 @ 15:42:27
Postat av: Agge

Jag tror att min syster har köpt den på en butik i skönsberg som säljer kakelugnar och dylikt! Den är super fin!

2012-04-24 @ 16:11:20
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0