Fruktansvärt

 
I Tisdagskväll när jag låg i soffan såg jag att älskade lilla hjärtat hade tungan utanför så jag sa åt henne att dra in tungan å pillade henne på munnen.. Då ser jag att det inte är tungan utan att hon har som en ärta på underläppen.. Paniken kom och jag intalade mig att hon blivit biten av en slö geting. Men så på kvällen försökte jag ändå få tag i en jour veterinär för att kunna lugna mig men fick inget svar så på onsdag morgon ringde jag och fick en tid hos doktorn imorse! Mini hade inte blivit biten konstaterade hon direkt så doktorn ville söva henne så dem fick skära henne i läppen och se om det var vätska i läppen å det var det inte heller.. Det var vävnad och jag drabbades av en panikatack utanför kliniken.. Det var fruktansvärt! Klarar inte en dag utan henne. Kan inte ens tänka den tanken utan att bryta ihop! Nu är vi många som håller alla tummar och tår för att det är en godartad. Mini är vårt ALLT så vi kommer att göra allt för henne om vi så ska måsta åka jorden runt för att få henne frisk!
 
Så just nu vilar hon upp sig efter att Madde har matat henne med sked. Dem har sytt några stygn i läppen på henne så jag är så rädd att hon ska bita sig då hon är lokalbedövad! Å bästa Mamma släppte nyss av 10 munkar direkt från marknaden till oss! Så nu ska jag koka kaffe till Madde och Dennis! Världens bästa stöttepelare!
 
 
Tack för alla alla pepp sms idag!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är många som älskar henne å kommer göra allt för att hon ska bli frisk <3 Klart jag stöttar dej, du som alltid finns för mig å stöttade mig sååå oerhört när muffin fick gå till andra sidan! Vi klarar det här tillsammans.. Vi är ju trots allt tvillingsjälar <3

2012-08-17 @ 19:57:58
Postat av: Emma

Vad tråkigt. Är inte alls kul när djuren blir sjuka :( hoppas det går bra för kissen! fick själv ta bort min katt på försommaren. Tror aldrig jag grinat så mycket...

2012-08-17 @ 23:48:27
Postat av: Frida

Hoppas allt ordnar sig med lilla Mini. Massor av styrkekramar

2012-08-18 @ 06:34:48
Postat av: Maria

Åh vad jobbigt Agge, nu håller vi tummarna för att det löser sig för Mini!

2012-08-18 @ 14:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0