Lördag!

Jag är så sjukt van att Minis pratar med mig varenda vaken stund när jag är hemma men efter att hon vaknat upp hemma igår vid lunch har hon varit talförlamad! Inte ett mjau, inte ett pip, inget spinn fram tills jag kom hem från jobbet idag! Å vilken lycka!!! Jag blev tvungen att sätta mig ner och lyssna!
 
 
Madde kom ner efter middagen och gjorde fruktsallad med vaniljglass till oss! Mini fick en massage och äntligen ligger hon i soffan och myser! Det är lördag och det blir en skön myskväll i soffan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vilka fina byxor!! Vart är dem ifrån? :)

2012-08-20 @ 09:49:15
Postat av: Agge

Gina Tricot!!!

2012-08-20 @ 21:44:40
URL: http://angelicasagge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0