Helgen!

 
Den här helgen var galen!
 
På fredagen flyttade mina älskade grannar ut, Emma och lillebror! Saknat dem varenda kväll! På lördag morgon var det bara att försöka hitta bilen i snöhögen för kl 10.00 skulle jag fixa mina fransar på salong Barock! Hade kanske varit smidigare att gå dit från Köpmangatan men jag vet inte vad jag tänkte på! När jag var hemma igen bytte jag om och gick ner på stan med Dennis! Shopping stod på schemat!

På kvällen var det julbord med jobbet på Södra Berget och därefter var vi några som gick ut och härjade! =) Det var inte en pigg Agge som steg upp ur sängen på söndag förmiddag för att återigen äta julbord, med familjen på Svartviks Herrgård. Ska jag vara ärlig så var ett skrov det enda jag kunde tänka på!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0