Helgen!

Min mamma har fyllt år i helgen!

 

Så igår körde vi en mys middag framför öppna spisen ute i Bergafjärden. Idag hade pappa lånat en relax i stan där vi satt och drack vin och åt snacksbricka och fikade tårta! Några bubblade och bastade! Vi avslutade med en middag på stan!

 

 

Största tacken till bästa ELLE som fixade den här bilden till mig som jag lämnade in på gallerix där dem gjorde en stor tavla på en duk som dem hade spänt runt en träram!

 

 

Jag hade målat å klippt och klistrat! Jag gör gärna mina egna kort å slår alltid in mina presenter själv! Hur fin blev inte denna presentbox där vi hade lagt grattiskorten!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, känns som du har stenkoll på secondhand utbudet i sundsvall, skulle inte du kunna göra ett inlägg om vart det e värt att åka o vad som e värt att kolla på på respektive ställe. Har du nån speciell runda du brukar köra på? Tycker du alltid verkar hitta massa gobitar : ). Skulle va uppskattat, kram

2012-02-08 @ 11:32:25
Postat av: Agge

Hej sandra! Det skulle jag kunna göra nån dag framöver!

2012-02-08 @ 19:27:14
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0