I Lördags!

 

I lördags var jag ut å det fick jag sota för igår!

 

Jag mår för det mesta kanon dagen efter men igår hade jag nog den värsta bakisdagen ever, lite utav en nära döden upplevelse! Jag kunde inte släppa blicken från pricken! Å jag vet svaret på det! Shots går tamejtusan inte att dricka alltså!

 

Men kul att Elin A med vän kom till Emma så vi kunde snacka lite skit och dricka lite vin! Minus att Elle inte var med =( Men nästa utgång gör jag alla rätt! Det vill säga att Elle är med, att jag håller mig till en och samma dryck hela kvällen och att jag har inhandlat något nytt att sätta på mig så det inte blir som i lördags när jag bytte om ca 25 gånger!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0