Skapar ordning!

Jag har städar söndag här hemma!

 

Å det märks att man handlar mycket när man har kläder överallt! Idag har jag varit och handlat nödvändiga saker! Så nu väntar jag på att Emma ska knacka på så vi kan gå ner i källaren! Vilka super förvarings "påsar" jag köpte på Ikea! Får plats med 3 jackor/västar/pälsar i varje! Toppen!

 

 

Till veckan ska vi titta på ett hus! Vi gjorde en Zlatan genom att ringa på ett hus som inte var till salu men han ville ha mer än vad huset var ute för när det var tillsalu i somras så nu har jag släppt stadsbacken och har insett att vi får hitta ett hus i någon annan backe!

 

 

Gammal bild! Å högen har tyvärr växt sen dess..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0