Lillan!

Inatt är första natten på väldigt många veckor som jag har fått sovit hela natten!

 

Dem senaste månaderna har vi haft problem med att lillan inte sover utan vaknar och byter mellan våra huvudkuddar! Hon kan inte ligga still och varje gång vaknar jag av att jag har svansen eller hennes rumpa i mitt ansikte eller att hon krafsar och vill att jag ska öppna upp täcket så hon kan lägga sig under! Jag har till och med frågat en kvinna som sysslar med healing om katter sover dåligt när det är fullmåne. Så nu hoppas jag att trenden är bryten så jag får min sömn! För det spelar ingen roll om jag har sovit till tolv så känner jag mig aldrig utvilad då jag vaknar några gånger varje natt!

 

 

Oftast när jag pratar katter med människor frågor dem hur stor hon är när jag säger att hon är väldigt liten för sina 4 år. Å det är ju så svårt att se på bilder men bilden där hon ligger mot den lilla LV väskan ( den andra bilden) ser man hur stor hon är! Mitt lilla hjärta som jag är helt galen i!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Prova lek med henne på kvällen innan ni ska sova så hon blir uttröttad. Vet hur det är dock. Min katt ska promt ligga i ansiktet på en vissa nätter, skitirriterande... Men man älskar dem ju ändå :)

2012-01-26 @ 15:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0