Mitt 2011!

 

 

Kan inte fatta att det redan är ett nytt år! 2011 bara sprang förbi!

 

Jag hoppas att detta år blir lika bra! =)

 



Dennis köpte en skoter så det var bara att pallra sig med ut i djupsnön om man ville se skymten av han!

 

Jag var klar med min utbildning 18 maj! Det var den absolut bästa dagen på många år! I avslutningspresent gav jag mig själv min dröm klocka från Omega!

 

Jag möblerade om och donade här hemma! Trots att jag hade sagt att jag inte skulle köpa en sak till hemmet utan spara till framtidens hus som jag trodde att vi skulle ha flyttat in i under 2011 men än bor jag kvar!

 

Jag bjöd på några dagens!

 

Har försökt att träffa familjen så mycket som möjligt!

 

Några festnätter blev det =)


Fyndade så himla fina saker!

 

Shoppade!

 

Tog några turer i jeepen! Tyvärr gick sommaren så fort så jag hann inte riktigt med..

 

 

Ni fick en skymt av hemma hos syster!

 

Tillbringade många timmar ute på terassen i sommar!

 

Äntligen fick jag gå på ett bröllop och ett dop!

 

 

Det blev bara en resa i år! Anledningen var att jag hade fullt upp med mitt plugg fram till Maj!


Så i Juli drog Dennis och jag iväg på en roadtrip! 500 mil i husbilen! Och det kan ha varit min bästa resa! Så himla mysigt det var! Att kunna bre en smörgås medans han körde eller att kunna tvätta sig och borsta tänderna innan man klev ur på parkeringen! Vi började i Österrike där vi skulle åka skidor men snön var för blaskig, sen for vi vidare till ett 40 gradigt Venedig och avslutade med sol och bad vid Garda sjön i Italien!!!

 

 

I november åkte jag med ett gäng brudar ner till Ullared!

 

Mini fick vara med i några blogg inlägg då jag inte orkade!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0